maandag 21 februari 2022

beterschap

 hallo allemaal


het is wel heel lang geleden dat ik weer iets geplaatst heb, dus dacht ik 

deze twee kaarten ga ik er weer eens op zetten.


De whimsy stamps zijn toch wel echt mijn favoriet, en toen laatst de 
leuke slimline pleister uitkwam zag ik het al helemaal voor me.
een leuke beterschapskaart , daar wordt je toch blij van als die in
je bus ligt., de tekst van beterschap is van carlijn design 
ben benieuwd wat jullie ervan vinden. en ik zal gaan proberen om weer wat meer
te gaan posten.
fijne dag allemaal.


3 opmerkingen:

  1. Mooie beterschapskaarten Rian. De slimline pleister is inderdaad erg leuk. De stansen van MD hier bij doen het ook altijd goed. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende beterschapskaarten Rian! De digi's van Dustin Pike zijn zó leuk... zo vol humor! Daar voel je je gelijk een stuk beter door.
    Hoe is het inmiddels met je handen.... zit er vooruitgang in of valt het herstel nog steeds tegen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat superleuke kaartjes Rian!
    Die pleister is echt leuk zo in combinatie met die leuke Whimsy's.
    Ook erg benieuwd hoe het nu met je handen is.

    BeantwoordenVerwijderen