zondag 24 oktober 2021

beetje van whimsy stamp en wat carlijn design

 Hallo allemaal

vandaag heb ik een kaartje gemaakt , en omdat het weer wat langer geleden is

dat ik iets gepost heb zal ik hem even met jullie delen.

Ik heb een combi gemaakt van carlijn design en de whimsy stamp fisching dragons

dit is hij geworden:

omdat het een mini slimelijn is heb ik hem in laagjes gemaakt zodat ik hem ook op kan vouwen.

vond hem zelf wel leuk dus dacht ik laat ik maar weer eens iets posten.

Leuk dat je weer even kwam kijken .

fijne dag allemaal

3 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig mooie kaart Rian.
    Leuk modelletje en super ingekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kom je hier ook een fantastisch, gezellig, creatief en vooral een gezond 2022 toewensen Rian!!
    Hopelijk gaat het dit jaar weer goedkomen met je hand.

    BeantwoordenVerwijderen