donderdag 21 juli 2022

taart .......

 Hallo allemaal

Gisteren een kaartje gemaakt, en toen dacht ik nu moet ik hem maar weer eens op mijn blog zetten. want ik maak nog steeds wel wat kaartjes al duurt het allemaal wel wat langer . maar ik blijf het toch als ontspanning zien .

Laatst werd er in de opmerkingen gevragen hoe het met mijn hand ging nou niet goed dus , ik ben vorig jaar januari nog geopereerd maar de kans dat het erger zou kunnen worden (waar je dus niet vanuit gaat) is dus helaas wel gebeurt. Mijn dagen zijn af en toe een hel vooral met dit weer , ik kan helaas ook niet langer dan 1 tot anderhalf uur iets doen en dan is het weer een hele tijd klaar , en tja klaar ben ik daar ook mee maar helaas is er verder niets meer wat zou zou kunnen helpen en zal ik het moeten doen met hoe het nu gaat en dat is dus veel pijn .Heb nu twee silverplints aan mijn vingers aan en dat moet rust geven doordat mijn vingers niet krom kunnen , dus doen we dat maar trouw.

Maar goed ik heb dus gisteren deze kaart gemaakt voor een kanjer die 7 jaar werd en helemaal weg is van de brandweer dit is ie geworden :

een beetje van alles wat carlijn design , whimsy stamps en elizabeth craft design 

dan nog een leuke brandweer sleutelhanger eraan , en dan hopen dat hij voor de kanjer in smaak valt.

Ik dacht en nu zet ik hem erop dat heb ik toch weer eens iets geplaats.
ben benieuwd wat jullie ervan vinden .
Wens jullie allemaal een fijne en hopelijk niet te warme dag .

bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer.


4 opmerkingen:

  1. Hoi Rian
    Wat een heftig verhaal. Wat verschrikkelijk voor jou dat het erger is geworden en hier niets mee aan te doen is.
    Je hebt een super leuke kaart gemaakt. Alles past bij elkaar. Die kanjer zal hier zeker heel erg blij mee zijn.
    Fijn dat je het nog als ontspanning ziet, want aan creativiteit ontbreekt het bij jou niet.
    Strekte met je hand tijdens dit warm weer.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rian, wat vreselijk te horen. Helemaal dat er niets meer aan te doen is. Ja, wat moet je verder nog zeggen dan dat het k*t is. Fijn dat je in ieder geval je zin in kaartjes maken niet verloren bent. Ook al duurt het dan langer voordat ie klaar is. Kan me voorstellen dat dat heel erg frustrerend is. Maar wat heb je een schitterende stoere kaart gemaakt voor de jarige Lucas!!! Die sleuterhanger isook helemaal te gek. Waar heb je die vandaan?
    Heel veel sterkte met je hand Rian!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och lieve Rian, wat verschrikkelijk dat het maar niet beter wil worden met je hand...... sterker nog dat het alleen maar achteruit gaat. Om gek van te worden lijkt me!
    Wat ontzettend knap van je dat je deze schitterende kaart gemaakt hebt en fijn dat dit in ieder geval voor ontspanning zorgt.
    Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je de kracht vind om toch nog enigszins positief te blijven.
    Hou je haaks.... ik denk aan je!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Rian, ik kom nog regelmatig langs en zie dat je nog steeds geen nieuwe kaartjes plaatst. Ik neem aan dat het daarom nog steeds niet goed gaat met je hand?

    BeantwoordenVerwijderen