donderdag 10 oktober 2019

een zoontje

Hallo allemaal


Mijn Baas en zijn vriendin hebben vorige week een zoon gekregen en daar hoort natuurlijk een
kleinigheidje bij.
En dus ging ik gisterenmorgen  in mijn hobbykamer zitten om iets in elkaar te knutselen.
bewust  uitgesteld voor ontspanning , rond de middag moest ik weer naar het ziekenhuis voor een pijninjectie voor mijn hand , en hoop ik dat ik de komende 3 maanden weer minder pijn heb .en dus was afleiding een goed ding, want ik zag er  behoorlijk tegen op, misschien ook omdat ik nu wist wat me te wachten stond en het absoluut geen prettige ingreep is .


Maar kijk dit is het geworden:



een easelkaart op een doosje , met daarin een cadeautje


als je aan het lintje trekt gaat het doosje open en ligt er een leuk rompertje in





via de moeder van mijn baas verzamelde ik alle gegevens , slingerde mijn silhouette aan en maakt dit rompertje ermee .De stempel van de ooievaar is van scrapbook forever ,deze kleurde ik met mijn copic markers . De teksten zijn van het scrapbook atelier. Als het goed is valt het vandaag bij hun in de brievenbus , en hoop ik natuurlijk dat ze er blij mee zijn (als weet ik dat nu eigenlijk al) .
Vond het weer leuk om het uit te puzzelen hoe ik het ging maken, en wilde het natuurlijk graag met jullie delen.


Groetjessssss en tot de volgende keer.

1 opmerking:

  1. Wat een gaaf kaartje Rian!!
    Jeetje, wat lees ik nu toch... Ik hoop echt dat het alweer beter met je gaat. Maar je hebt al een tijdje niks meer gepost, dus dan zal het toch niet meevallen denk ik zo

    BeantwoordenVerwijderen