zondag 29 maart 2020

nieuwe sleutel

hallo allemaal,
dat is wel even geleden dat ik weer iets gepost heb.een tijdje geleden stopte  onze computer ermee
en tja dan moet er een nieuwe komen en moet je alles gaan uit puzzelen hoe het allemaal werkt.
En eerlijk gezegd had ik daar niet zo veel zin in , maar in deze nare tijd (zit thuis omdat ik in de horeca werk) nu meer tijd heb, dacht ik nu ga ik er eens voor zitten.
En dus wil ik jullie een nieuw kaartje laten zien.


Deze kaart  heb ik gemaakt  voor onze zoon.
Hij is sinds vorige week op zich zelf gaan wonen , tja zo zie je kleine kindjes worden groot.


de meeste stansen zijn van marianne design , Nick vond het kaartje  erg leuk, en stelt het goed op zijn nieuwe stek.
Ook het op en neer rijden naar zijn werk is daarmee voorbij , maar 1 ding is wel duidelijk , het is stiller in huis.

Ik vond het leuk dat je weer een kijkje kwam nemen
en voor iedereen alle goeds in deze nare tijd.

3 opmerkingen:

  1. Een prachtige kaart voor Nick, Rian. Zal idd heel vreemd zijn dat hij nu niet meer thuis woont. Wat gaat de tijd toch snel :). Heel veel groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je voor Nick gemaakt Rian.
    Zal best even wennen zijn zo zonder kids thuis.

    BeantwoordenVerwijderen