dinsdag 24 september 2019

paarden kaart

Hallo allemaal


afgelopen zondag heb ik weer heerlijk zitten knutselen .
een tijdje geleden zag ik een oproep voor post voor kanjers voor een meisje dat
al enkele weken in het ziekenhuis lag.
Nu weet ik net als iedereen dat je daar niet te lang moet liggen en zeker niet als kind
de vele keren dat ik er zelf zat met onze zoon waren de dagen lang voor hem , maar ook als ouder
en dus kan ik me heel goed voorstellen dat kaartjes dan meer dan welkom zijn.


In ieder geval het meisje houd erg van paarden en dus heb ik de carrousel van MFT gebruikt
ik vindt dit zo'n leuke set als je aan de pull label trekt gaan de paardjes omhoog en omlaag.


kijk zo is ie geworden :



ook verwerkte ik er een lippenbalsem in dan heeft ze ook meteen een kleinigheidje.

Nu maar hopen dat de kaart weer in smaak valt.



1 opmerking:

  1. Wat een pracht van een kaart Rian!
    Zo mooi dat je kaartjes maakt voor zieke kindjes

    BeantwoordenVerwijderen