dinsdag 3 september 2019

chocolade reep

Hallo allemaal


zoals jullie weten maak ik al een hele tijd kaartjes voor post voor kanjers. altijd voor kinderen
en laatst dacht ik waarom eigenlijk alleen kinderen ik ken best wel wat mensen die ook ziek zijn
en kan me voorstellen dat je dan als volwassenen het ook leuk vind om gewoon eens post te krijgen.
Gewoon zomaar ............... omdat je  iemand een klein gebaar wilt geven , ze laten voelen dat ook onbekende aan iemand denkt en tja als je dan toch graag knutselt waarom dan niet .
en dus gaf ik door bij post voor kanjers dat ik ook 1 x per maand een volwassenen een kaartje wil sturen.


En toen kreeg ik de mail het was even slikken een jong volwassenen net zo oud als mijn dochter
en dan weet ik ook deze wordt weer speciaal.
en dit is het dus geworden :



Een heerlijke chocoladereep als kaart, met natuurlijk een echte reep erin.
de tekst is een stempel van het scrapbookatelier, het varken is van gerda steiner, en de washi-tape
met de naam Shirley heb ik gemaakt met een washi-tape printer, deze zag ik afgelopen week bij
de knotsgekke kaartendagen en kon hem niet laten liggen .

Nu maar hopen dat ze het leuk vind en natuurlijk ook van chocolade houd

fijne dag allemaal en tot de volgende keer.




1 opmerking:

  1. Mooi gebaar Rian. De speciale kaart is heel mooi geworden. Dat zal zeker gewaardeerd worden. De KGKD heb ik overgeslagen dit jaar. Waarschijnlijk dit jaar weer eens naar de Creadoe. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen