woensdag 14 maart 2018

geboortekaartje

oeps en dan is het alweer half maart, dus nu wel echt lang gelden dat ik iets geplaatst heb.
we kregen van de week zo'n leuk  geboortekaartje in de bus , dus mijn handen begonnen al te jeuken
om er iets leuks mee te maken.
en dus weer stilletjes aan met veel pauzes ertussen heb ik weer iets leuks gemaakt.



Ik heb een leuk doosje gemaakt 
als je het open doet heb ik er een felicitatiekaartje van ons in gedaan
 

En als je het kaartje eruit haalt zit er een rompertje in
met natuurlijk dezelfde afbeelding als het kaartje.
Deze heb ik gemaakt met de silhouette





Ik hoop dat de trotse ouders er blij mee zijn
ik vond het in ieder geval erg leuk om te maken.

De stempels die ik heb gebruikt zijn van het scrapbook atelier
deze vond ik er erg leuk bij.

Ik wens jullie allemaal weer een fijne dag, en
leuk dat je weer een kijkje kwam nemen.

tot de volgende keer

4 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend gaaf kaartje is dit Rian!
    Het rompertje maakt het echt helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig mooi cadeaudoosje Rian! Het rompertje is het pronkstuk van je gefreubel.... hoe heb je dezelfde afbeelding toch op het rompertje gekregen.... zooooo gaafff!
    xx Angela

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hoi angela gewoon de afbeelding scannen en traceren op de sil.
      groetjes rian

      Verwijderen
  3. Hoi Rian
    Wat super mooi gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen