vrijdag 23 maart 2018

kaartje met led lichtje

Hallo allemaal


zo post ik lang niets en zo is hier weer een kaartje van mij.
een tijdje terug zag ik bij Bernadet op haar blog kaarten voorbij komen met een lichtje erin
dus natuurlijk op zoek op google en daar vond ik de beschrijving , Bernadet heeft me
verteld wat zij gebruikt en dus ik dat op ali besteld en jawel hoor toen het binnen was wilde ik er een kaartje mee maken.


Omdat mijn tante (die ook graag kaarten maakt, en elke keer mee naar beurzen gaat) 65 jaar werd dacht ik , hier maak ik een kaart voor
en kijk deze is het geworden:



De stempel is van house mouse en heet gouda wish
de push here stempel is van lawn fawn


en ja het zegt het al push here en dan gaat het lichtje branden

ik vond hem wel heel leuk geworden , en ook mijn tante vond hem erg leuk.
dus Bernadet bedankt voor de info , ik ga zeker meer kaartjes met een lichtje maken

fijne dag allemaal



4 opmerkingen:

  1. Ooow wat is tie gaaf geworden Rian!!
    Superleuk zo met dat muisje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend gaaf gedaan Rian!
    Leuk systeem! Zag het ook bij Bernadet.... superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee met dat lichtje. Past ook nog perfect bij deze kaart.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Rian, wat een ontzettend leuk idee. Ik heb gezocht maar kan nergens de led lichtjes vinden. Kun jij mij een adres geven? B. V. D. Groet Ria.

    BeantwoordenVerwijderen