zondag 5 november 2017

frozen kaartje

hallo allemaal


Wat is het weer lang geleden dat ik iets geplaatst heb.
Ik heb het idee dat het gevoel in mijn vingers heeeeeeel langzaam aan het veranderen is
en omdat ik alles als therapie zie probeer ik ook gewoon te knutselen al valt het niet altijd mee.


Vorige week heb ik een leuk kaartje gemaakt voor een meisje
dat van frozen houd, want volgens mij zijn veel meisjes daar dol op.
kijk dit is het geworden:




Toen de snijmallen van mft uitkwamen voor de lipstick wist ik die MOET ik hebben
en dit is het eerste kaartje wat ik ermee maakte.
De afbeelding heb ik van een kleurplaat van google , deze heb ik gekleurd met mijn copic's
hier en daar wat glitter erop voor het leuke effect.
De sneeuwvlokjes is een stempel van het scrapbookatelier.


Vond deze kaart zelf wel heel leuk geworden ook al is hij simpel , ik hoop degene die hem krijgt er ook heel blij mee is.


ik ga weer wat proberen te maken.
wens jullie allemaal een fijne dag.

5 opmerkingen:

  1. Woww Rian dat heb je dat gaaf gedaan!
    Inderdaad héél veel meisjes vinden Frozen leuk. Bij Post voor Kanjers staat bij bijna elke meisjesnaam dat ze kaarten van Frozen leuk vinden....
    Dank voor de inspiratie :)
    Sterkte met de revalidatie...
    Fijne zondag en succes met het knutselen.
    lfs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk gedaan Rian! En jeetje, het herstel van je vingers neemt inderdaad veel tijd in beslag, ik hoop dat het weer helemaal goed komt.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart is dit Rian. Heel mooi gemaakt.
    Ik hoop dat het langzaam beter gaat met je vingers.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuke kaart is dit Rian!
    Sterkte met het herstel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Rian, ik was je mailadres aan 't zoeken, maar kon het niet vinden, daarom maar ff hier. Je vroeg waar ik de lichtjes vandaan had. Bij Aliexpress heb ik de LED lichtjes en koperdraad gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen