dinsdag 8 augustus 2017

New home

Hallo Allemaal


Afgelopen zondag heb ik een kaartje gemaakt , voor iemand die net een nieuw huisje heeft
en natuurlijk is het dan leuk om post te krijgen.
De stempel is van meljens  maar heb ik een beetje bewerkt omdat ik het te druk vond, verder heb ik hem wat simpel gehouden.
de letters heb ik gestempeld op kurk geeft toch een leuk effect.
zo ie hij geworden:




De digi heb ik gekleurd met mijn nieuwe inktense potloden van derwent  dit is het eerste wat ik ermee kleurde , maar het ging me niet slecht af vond ik.
De potloden deed ik mezelf cadeau deze week, omdat ik vandaag weer geopereerd ga worden aan mijn hand zal ik weer lange tijd uit de running zijn , en met deze potloden hoop ik toch wat ontspanning te vinden.
wens jullie allemaal weer een fijne dag.
en tot de volgende keer

3 opmerkingen:

  1. Hoi Rian.
    Dat is je goed gelukt het inkleuren met de nieuwe potloden. Het is een hele mooie kaart geworden.
    Hopelijk zal je hand snel genezen zodat je weer gauw kan gaan fröbelen.
    Groetjes Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lees nu pas wat de reden is dat je freubelen als therapie ziet.... best heftig dat je weer geopereerd bent.

    Deze kaart is echt schitterend Rian. Het kleuren met potloden gaat je al net zo goed af als kleuren met copics: top!
    Hopelijk zet de stijgende lijn zich voort en kun je binnenkort weer pijnvrij freubelen.
    Sterkte.
    lfs Angela

    BeantwoordenVerwijderen