vrijdag 30 juni 2017

cadeautje voor een stageplek

Hallo Allemaal

Het is weer even geleden dat ik iets geplaatst heb,
Ik maak wel dingen maar nog steeds niet zoveel, al zien ik het nog steeds als goede therapie voor mijn hand, het gevoel in mijn vingertop is terug , nu de rest van de vinger en duim nog, maar ja ik wist dat het herstel lang zou zijn.
Dus elke keer weer even eraan werken , is ook leuk .
Ik heb weer iets  gemaakt  dat ik graag met jullie wil delen.
Het schooljaar zit er weer bijna op , en dus ook de stageplek van mijn dochter.
Omdat ze ontzettend veel geleerd heeft en nog al eens iets mee naar huis nam wat we moesten proeven (tja dat heb je met een patisserie opleiding) wilde we graag iets terug doen voor haar stage plek.
Op google zag ik zo vaak leuke dingen voor bijkomen en dus ben ik aan de slag gegaan
met een terugblik op haar stage.

 
Ik kocht een groot blik van 5 liter , (bij de schilder)  heb hem bewerkt met de nieuwste stempels van het scrapbookatelier, (ze zijn weer zo gaaf)
De tekst heb ik gesneden met mijn silhouette
en dit zat erin:
 
 
Allerlei lekkere dingen .
 
Hier nog even wat duidelijkere foto's:


 
en zo zag het er dus totaal uit:
 
 
De eigenaar /stagebegeleider vond het erg leuk .
En ik vond het super leuk om te maken.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Wens jullie allemaal een fijne dag en tot de volgende keer.
 

 
 

2 opmerkingen:

  1. Dat is een super leuke creatie en traktatie Rian, dat heb je heel mooi gemaakt. De stempels van scrapbookatelier zijn inderdaad erg leuk, zag ze laatst ook voorbij komen.
    Volgens mij zijn deze een must have voor onze collectie ;)
    Is wel heel toevallig, de inhoud van het blik heb ik laatst gemaakt voor een collega die afscheid nam, met exact dezelfde teksten, alleen die van Mars had ik niet. Ik had er een dienblad mee gemaakt, maar helaas geen foto kunnen maken. Leuk dat het is de smaak is gevallen bij de stagebegeleider want het is zeker een heel origineel en toepasselijk cadeau.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, ik zie nu pas deze echt geweldige creatie van je. Kan me helemaal voorstellen dat deze in de smaak viel en dat jij hebt genoten hebt van het maken!
    Liselot

    BeantwoordenVerwijderen