vrijdag 3 mei 2013

voor mijn nichtje






hallo allemaal,

van het weekend doet mijn nichtje haar Plechtige communie (zoals dat in Belgiƫ genoemd wordt).
ik wilde haar toch wel iets leuks geven.
de stempels vond ik zo goed bij haar passen, ze kan ook lekker gek doen vandaar.
de digi stempels zijn van https://www.redonkulousdesigns.com.
ik vond ze zo leuk, dat ik ze gekocht heb.
in de doosjes die onder de grote bloem , zitten twee grote milka repen , ik hoop dat ze het lekker zal vinden.
de bloem en het rondje met de digi stempel zijn gesneden met mijn silhouette.
op de laatste foto zie je hoe ik het heb ingepakt , en met de bowdabra een strik heb gemaakt.
met deze creatie wil ik ook meedoen met de uitdaging van de CCC, daar is uitdaging 18 met het thema BLOEMEN .
ik vindt hem weer leuk geworden, ben natuurlijk weer benieuwd naar jullie reacties.
vindt het altijd leuk dat jullie de moeite nemen om iets te schrijven.
en ik vindt het leuk om te lezen.
wens jullie allemaal een fijne dag
groetjes

4 opmerkingen:

  1. Wat een blitse kaart, Rian!! En dan die stempels..... Heel leuk!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend cadeautje Rian!!! Super dat je weer meedoet met onze bloemenchallenge.... veel succes!!!!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zal je nichtje daar blij mee zijn zeg en eerlijk ik ook ;p gezellig dat je meedoet met de Creative Cutting challenge en succes!

    groetjes Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk cadeautje Rian! De digi is te gek!
    Leuk dat je weer meedoet met de uitdaging van CCC. Veel succes!

    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen