zondag 28 april 2013

CARDSTOCK ONLY

bij de C&S hebben ze een hele leuke uitdaging  "cardstock only"
ik dacht oh dat zal ik even gaan doen, maar aangezien ik altijd een stempel kleur
op mijn kaarten vond ik hem toch best wel moeilijk.
op een of andere manier is het niet helemaal mijn kaart, al vindt ik hem wel iets hebben.
de letters zijn gesneden met mijn silhouette de mallen zijn bijna allemaal van noor.
ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
met deze kaart wil ik dus ook meedoen bij de C&S

9 opmerkingen:

  1. Vind hem super mooi.Het is een heel stijlvolle kaart geworden.
    Leuk dat je mee doet bij Cards & Scrap.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt er een mooie creatie van gemaakt.
    Leuk dat je meedoet.
    gr Anja DT-C&S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart ook zonder stempel.


    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van Card & Scrap.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart!
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging van het Cards & Scrap Challengeblog.

    Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een chique kaart zo in deze kleuren, mooi gedaan! Leuk dat je meedoet bij Cards& Scrap!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie en chique kaart Rian, ik vind 'm goed gelukt, helemaal volgens onze uitdaging.

    Leuk dat je meedoet.

    Groetjes Aletta
    Cards & Scrap Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart heb je gemaakt en de bloem vind heel leuk bedacht.
    Fijn dat je meedoet met deze uitdaging van Cards & Scrap.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is dat een hele mooie en elegante kaart, Rian.
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging van het Cards & Scrap Challengeblog.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen