zondag 12 mei 2013

voor Moederdag





speciaal voor Moederdag.
aangezien mijn moeder helemaal weg is van bloemen, heb ik deze kaart voor haar gemaakt.
ik zag hem in mijn silhouette store , met een cadeau pasje erin. ik heb er dus bloemzaad van gemaakt.
ik vond het patroon zo leuk, omdat je hem dus gewoon dichtvouwt , en hij sluit de inhoud als het ware op. doe je hem open dan staat de inhoud rechtop. (kan je het nog volgen).
de voorkant is een stempel van lotv . (deze stempels vindt ik zo leuk).
ik heb de kaart gemaakt volgens de sketch van de uitdaging voor de C & S , hiermee wil ik ook meedoen aan de uitdaging.
ook bij krea2day wil ik een keer meedoen, daar is de uitdaging maak iets voor Moederdag.
straks breng ik hem naar mijn moeder, hoop dat ze er weer blij mee is.

ik wens jullie allemaal een fijne Moederdag.


5 opmerkingen:

  1. Prachtige Moederdag creatie, Rian. Je hebt de stempel heel mooi ingekleurd! Fijne Moederdag.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie uitwerking van de schets en optie voor moeder!
    Dank voor het meedoen aan de uitdaging van Cards & Scrap.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een leuk idee om ipv een cadeau kaart een kaart er in te doen. Ik hou van pop up dingen. Ik ga even winkelen in de silhouette winkel. Leuk dat je mee doet met de uitdaging van Cards & Scrap

    gr corinne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart...leuk model ook
    Leuk hoe je de sketch hebt verwerkt op je kaart.

    Bedankt voor je deelname aan de uitdaging van Card & Srap.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooi geworden bedankt voor het meedoen met de challenge groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen