maandag 2 november 2020

pop up kaart

 Hallo allemaal,


Dit keer is het wel heel erg lang geleden dat ik iets heb geplaatst.

maar dat wil niet zeggen dat ik niets gemaakt heb, het duurt alleen allemaal wat langer en dan vergeet ik weer foto's te maken , dus kan ik ook niets posten op mijn blog.

Maar nu dus wel. in deze rare tijd waarin we zitten moet je toch wat ontspanning hebben ,ik werk in de horeca en tja daar is het stil, maar we zijn uitbesteed dus hebben gelukkig wel werk te doen

voor mij eigenlijk veel te zwaar , maar goed ik heb geen keuze.

wachtend op een volgende operatie aan mijn hand probeer ik toch zoveel mogelijk fijne kleine dingen te doen steeds zag ik het als therapie maar na bijna vier jaar , komt er geen verbetering. Nu sta ik op de operatielijst in het radbout in Nijmegen maar door de corona zal dat nog wel even duren. Of ik daarna nog ooit kaarten zal kunnen  maken blijft de vraag , dus heb ik me voorgenomen om er nu van te genieten en maak ik wat kaarten.

Vooral Kanjerpost is een van mijn favoriete waar ik ze voor maak.

Dit keer is hij voor een meisje dat van dieren houd, en dan met name honden en katten. Dus mijn mal van karen burniston erbij gepakt en een leuke kaart gemaakt . De foto mal is van MFT , en dan de stempels zijn gekleurd met mijn copic markers , de letters van amber zijn van crealies

Dit is hij geworden :

de voorkant:




dit is als je hem open doet 


Nu maar weer hopen dat ze hem leuk gaat vinden .


allemaal een fijne dag nog , en ik ben nu wel sneller terug 


Groetjessssss

2 opmerkingen:

  1. Oooh wat is dit gaaf Rian!
    Zo'n mooie verassing als je 'm open maakt.
    Staat ook nog op mijn to-do lijstje;)
    Ik had je al gemist, maar superfijn dat je d'r weer bent.
    Wat vreselijk te horen dat je aan je hand geopereerd moet worden en dat je daarna niet eens weet of je nog wel ooit kaartjes kunt maken. Wat een hel.
    En dan door de corona ook nog eens moeten wachten op een operatie.
    Wat zijn dit dan onzekere tjden hè. Heel veel sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rian

    Wat leuk om weer een mooie kaart van jou te zien. Erg leuk gemaakt. Wat heftig van je hand en dat je toch opnieuw geopereerd moet worden. Spannende tijd voor jou. Heel veel sterkte. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen