donderdag 5 november 2020

feestvarken

 hallo allemaal


Daar ben ik weer , ook deze kaart maakte ik voor kanjerpost.

Speciaal voor een meisje dat 16 jaar werd .

Ik ben helemaal weg van de snijmallen van Karen Burniston 

en dus heb ik laatst de suprise en de bitty ball pop up en de animal add on gekocht 

en zo kwam het varken tot stand.




de tekst maakte ik met mijn silhouette 


en de voorkant van de kaart haalde ik van internet.
al met al vond ik hem erg leuk geworden , ben benieuwd naar het gezicht van de jarige
wat het is toch leuk wanneer je een kaart open doet en er iets uitspringt.

wilde jullie hem ook graag laten zien.

fijne dag allemaal 


2 opmerkingen:

  1. Oooh wat is dit gaaf Rian!
    Ja, ik ken dat ook.... ben ook helemaal weg van deze mallen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi hi deze is ook erg grappig. Leuk gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen