maandag 17 juni 2019

eerste hulp bij afscheid

Goede morgen allemaal


vandaag neem ik afscheid op mijn werk, en voor mijn teamleider en twee collega's waar ik een super klik mee had wilde ik toch graag een kleinigheidje doen.
En dus heb ik drie doosjes gemaakt gewoon voor de lol.
kijk dit zijn ze geworden;



Het doosje maakte ik met mijn silhouette cameo


nog wat lekkers erin, wat bij de tekst past


Dit is de tekst die erbij staat zodat je hem duidelijk kan lezen.
Ik zag het op internet voorbij komen maar vond de plastic dozen niet leuk
dus besloot ik om er zelf maar van karton te maken.
Nu dadelijk mijn laatste dag werken en dan ga ik ze vanmiddag afgeven, hoop dat ze
het leuk vinden
Fijne dag allemaal .





1 opmerking:

  1. Hoi Rian
    Wat een leuk idee. Dit afscheidscadeau zal zeker gewaardeerd worden. Origineel en mooi gemaakt.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen