maandag 24 juni 2019

Bumba en woezel en pip

hallllo allemaal ...............


vandaag wil ik jullie weer een kaartje laten zien wat ik gemaakt heb voor post voor kanjers
Dit keer was het voor een meisje , dat erg hield van Bumba maar ook van woezel en pip
en tja wat ga je dan kiezen??????????????
Ik wist meteen mijn Shutter Card Components Die-namics moest weer uit de kast komen en
daar maak ik dan een leuke kiekeboe kaart mee.
En zo is hij dus geworden:



en omdat ze van de kleuren roze geel houd heb ik de natuurlijk ook gebruikt.
Dit is de buitenkant met bumba die ik gekleurd heb met mijn copics.


Binnen is als je hem dan open doet komen woezel en pip tevoorschijn.
Ook deze kleurde ik met mijn copic's.


En hier het kaartje totaal , ik hoop dat de kleine meid het weer leuk gaat vinden.
Leuk dat je weer een kijkje kwam nemen.

wens jullie allemaal een fijne zomerse dag



Geen opmerkingen:

Een reactie posten