woensdag 1 mei 2019

minions

Hallo allemaal


Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien wat ik weer speciaal heb gemaakt voor post voor kanjes.
Deze keer voor een jongentje die erg houd van de minions . en tja ik kan het niet laten om er een kleinigheidje in te verwerken.



op de voorkant gebruikte ik stempeltjes van minions en een nieuwe stans van mft



Aan de binnenkant heb ik een klein doosje gemaakt en daarin maakte ik een venster zodat je de krijtjes al kan zien .
Als het goed is krijgt hij hem vandaag in de brievenbus en hoop ik weer een glimlach op het gezichtje te krijgen want daar doe ik het toch voor.

groetjes rian

1 opmerking:

  1. Wat een superleuk kaartje is dit Rian!!
    Daar zal zeker weten bij iemand een big smile tevoorschijn getoverd worden.

    BeantwoordenVerwijderen