dinsdag 26 februari 2019

Juf Roos

Hallo allemaal


ook dit keer wil ik jullie weer een kaartje laten zien wat ik gemaakt heb voor post voor kanjers.
Deze keer was het voor een meisje die hield van Juf Roos, dus ik op google zoeken naar Juf Roos omdat mij dit helemaal niets zei. maar ik vond haar al gauw en zag dat ze niet alleen was
maar dat er een jongen bij is en dus besloot ik een leuk kaartje te maken om ze allebei erin te
verwerken
Het leuke was dat er snijmallen van lawn fawn uitkwamen, ik had er al wat filmpjes van gezien en vond het wel erg leuk, maar ja toen ik als vrij snel zag dat je deze mal ook met de hand kon maken
heb ik het patroon van google afgehaald en hem dus gemaakt.
En zo is hij geworden :

                                          zo is de voorkant van de kaart van Juf Roos ;
                                 als je aan het pijtje trekt verschuift alles dus, zoals hier :





en dan komt dus een andere afbeelding :


Ik vindt het zelf een leuke kaart , en hoop natuurlijk dat het meisje er ook weer
blij mee is, gewoon even een lach op het gezichtje, daar doe ik het toch voor.

wilde deze kaart natuurlijk weer graag met jullie delen.
fijne dag allemaal.

2 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart Rian.
    Ja, ik zag ook dat Lawn Fawn deze mallen heeft.
    Als ik google, waar moet ik dan op googlen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt.
    Juf Roos en die leuke jongen kennen de kleuters wel in mijn klas :)
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen