dinsdag 25 maart 2014

leuk aardigheidje

Oeps helemaal vergeten, gisteren heb ik reminder gemaakt voor het CCC blog.
we vragen je dit keer om iets te maken wat met eten of drinken te maken heeft.
Nou ben ik iemand die nogal meent, dat het leuk is op iets mee te nemen, als we ergens
naar toe gaan.
en dus zijn de blokzakjes die ik bij Kitty kraft koop ideaal.
kijk.......


Zo heb je in een hand omdraai een heel leuk cadeautje om te geven.
paar zakjes thee,  twee snoepjes en twee suikerstokjes .
Hoop dat jullie het leuk vinden.
Je hebt nog tot zondag de tijd om mee te doen met de uitdaging.

wens jullie alle weer een fijne dag.
en wil iedereen nogmaals bedanken die steeds een reactie
achterlaten op mijn blog, vindt het altijd leuk om te lezen.

3 opmerkingen:

  1. Dit is een prachtig cadeautje! Ik vind het ook leuk om wat mee te nemen als ik ergens naar toe ga.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi cadeautje Rian, ziet er ook heerlijk feestelijk uit. Ik kan ook niet met lege handen ergens naar toe gaan.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig mooi ogend cadeau, ziet er ook heel erg lekker uit. Super mooi gemaakt.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen