zondag 16 maart 2014

hieper de piep

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien die ik gemaakt heb voor onze zoon.
17 jaar wordt hij vandaag, pffff wat gaat de tijd toch snel.
En ja een pilsje vond ik er toch wel bij kunnen, ook al is de regel veranderd.
Op zich zijn wij het er niet mee eens maar goed dat is een mening die je hebt.
Voor ons mocht het 16 jaar blijven , maar dan de sterke drank uit de kroegen, want daar gaat veel meer mee fout dan een pilsje of een wijntje.
Maar goed nu mijn kaartje....
de digi die ik gebuikt heb is van justinklined.
de happy birthday stans van joy.
en de rozet van whimsy,
en de vorm van de kaart is een go kreate.

wens jullie alle een fijne dag..... ik ga  nu weer gauw aan de knutsel want ook deze week is
onze dochter jarig , dus wil ik ook iets voor haar gemaakt hebben.

7 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je zoon. Wat een mooie kaart heb je voor hem gemaakt. Leuke digi heb je voor hem uitgekozen. Onze zoon wordt dinsdag 18. We vieren het vandaag. Ik wens jou en je familie dan ook een fijne dag vandaag. Enne wat de drank betreft, ben het helemaal met je eens. Als je kind er verantwoord mee om gaat en van de sterke drank af blijft is onze mening is er toch niets mis mee. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allereerst gefeliciteerd met je zoon en je hebt een geweldige kaart voor hem gemaakt! Fijne dag nog.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 17 jaar al pffff waar blijft de tijd he!! Gefeliciteerd met je grote zoon!!
    Je hebt een prachtige kaart voor hem gemaakt!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave stoere kaart Rian! En van harte gefeliciteerd met je zoon!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart heb je er van gemaakt Rian, super mooi gekleurd en een schitterend model.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb deze post gemist!!! Prachtige kaart voor je zoon hi,hi. Nog van harte!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen