maandag 8 juli 2013

uitdaging 23 feestelijke gebeurtenis bij de CCC

hallo allemaal.

sorry voor de late post voor vandaag, maar we zijn een weekje op vakantie geweest, en dus net terug.
bij de CCC hebben we een nieuwe uitdaging "feestelijk gebeurtenis" tja en waar denk je dan aan.......
in de eerst instantie aan een bruiloft of een geboorte, maar ik dacht dat zullen er wel meer gaan doen.
toen ik dit leuk rugzakje zag in de silhouette store wist ik het.
daar de leuke stempel van bugaboo met de naam Theodore - Birthday Sign bij en je krijgt dit als resultaat.
de tekst heb ik ook gemaakt met mijn sil.
ik vond hem wel grappig voor iemand die  4 jaar wordt en dus naar de grote school mag.
voor mijn kinderen is het al wat langer geleden, maar ik weet het nog goed. geloof dat ik er meer moeite mee had dan hun , maar dat zal bij meer ouders zijn.
ik ben natuurlijk weer benieuwd naar de reacties en wil jullie bedanken voor de leuke en lieve reacties die jullie achterlaten.
ook welkom aan mijn nieuwe blogvolgers.
groetjes

kijk even hier wat de andere team leden hebben gemaakt, en wij zijn natuurlijk benieuwd waar jij aan denkt bij een feestelijke gebeurtenis, dus doe lekker mee, en maak kans op de prijs van Bugaboo

.
nog even een nieuwtje, we kwamen dus vanmiddag thuis en kregen meteen iets leuks een van onze hertjes kreeg een jong , ik dacht dit vinden jullie misschien wel leuk om te zien.
het andere had van de week een jong gekregen en zo hebben we dus weer beschuit met muisjes
ik dacht dit is een echte feestelijke gebeurtenis
                                              vanmiddag dus rond half vier geboren. 


5 opmerkingen:

  1. mooie kaart en super lief de hertjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach, weer zo'n schatje erbij.
    Prachtig rugzakje met leuke details. Heel mooi gemaakt.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief hertje.... zooo aandoenlijk!!
    Je rugzakje is trouwens ook heel lief.... echt toepasselijk voor een 4e verjaardag (toch ook erg speciaal!!!)
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie. Leuk bedacht.

    Lieve foto ook van het kleintje. Gelukkig dat je op tijd thuis was.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterende rugzak Rian, ontzettend mooi gemaakt.
    Leuk dat gelukspoppetje aan de tas.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen