zondag 28 juli 2013

thee tijd


Hallo allemaal ,
Hier is het nu een beetje afgekoeld , en ik moet zeggen dat ik het niet erg vind.
afgelopen vrijdagavond hebben we met een groepje zitten knutselen.
Mijn moeder , mijn buurvrouw en ik hebben kaarten zitten maken.
Mijn andere buurvrouw en mijn dochter hebben armbandjes gemaakt.
het was erg gezellig , en we hebben besloten om dit meer te gaan doen.
ik heb dit kaartje gemaakt, de mallen zijn van memory box ik vind ze zo leuk.
dit is dus de buitenkant van het kaartje . als je wilt neem dan een kijkje hoe het binnen in huis bij de dames eruit ziet.
ik vond hem wel heel leuk geworden,(mag je dat zeggen van je eigen creaties bloos bloos), ben natuurlijk weer benieuwd wat jullie ervan vinden.
ga nu ook weer lekker in mijn hobbyruimte zitten, wil namelijk iets moois gaan maken voor de nieuwe uitdaging voor bij de ccc, meer verklap ik er niet over, maar ik zal er mijn tijd voor nodig hebben, dus hoop ik dat wat ik in mijn hoofd heb ook zal lukken.
de uitdaging bij de ccc is nu ALLES MAG dus als je nog iets wilt plaatsen kan dat tot 18 aug.
we hebben dit keer zelfs twee prijzen.
 
wens jullie allemaal nog een fijne dag toe.

4 opmerkingen:

  1. Je kaart is mooi geworden rian

    groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gemaakt, Rian! Met een groepje knutselen is altijd gezellig ;)
    Ben benieuwd wat je creatie wordt bij CCC.
    Fijne zondag.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje Rian. De mallen van memorybox zijn inderdaad super om te gebruiken. De bloemen in de bak voor het raam heb je leuk bedacht. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. rian het is een leuk kaartje geworden !
    je moeder

    BeantwoordenVerwijderen