maandag 24 december 2012

voor mijn nichtje


 
 
hallo allemaal,
mijn nichtje (petekind) heeft mijn cadeau voor haar verjaardag aan gekregen, en ze was er heel blij mee.
ik had een mooi boek gemaakt met daarin vier kleine doosjes op maakt gemaakt.
in die doosjes zaten eyliners, lippengloss en twee doosjes oogschaduw, dat is toch leuk voor een 16 jarige.
Yvette was er ook heel blij mee, alleen is het altijd moeilijk in schatten hoe lang de post er over doet om het naar Canada te sturen, jammer dat het twee dagen te laat was, maar ik ben alweer blij dat het goed is aangekomen.
 
nu is er bij ekef een leuke uitdaging
namelijk ALLES MAG en ik dacht dan stuur ik deze in
ben benieuwd naar jullie reacties
 
groetjes en allemaal fijne feestdagen

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je dat prachtig gemaakt, Rian. Kan me voorstellen dat je nichtje er blij mee was.
    Bedankt voor het mee doen bij eKeF.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige inzending!
    Bedankt voor het meedoen met EKEF!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen