zondag 30 december 2012

flessenlabel voor het nieuwe jaar


hallo allemaal,

hier mijn laatste berichtje op mijn blog voor dit jaar.
bij ekef was weer een leuke uitdaging.
maak iets met als thema "daar moet op gedronken worden", en gebruik daar bij goud of zilver.
ik ben eens met goud gaan werken.
ik dacht zo tegen het laatst van het jaar, maak ik een flessen label en
is het wel toepasselijk om iedereen vanuit deze fles een gelukkig nieuw jaar te wensen.
de stempel is van mo manning , ik vindt hem zo lief, hoe dat mannetje uit het raam kijkt.
en even denk ik dan terug aan toen mijn kinderen nog peuter waren, we haalde ze uit hun bedje om vuurwerk te kijken.
en eigenlijk lijkt het wel op deze stempel,
ben weer benieuwd naar de reacties, vindt het altijd erg leuk dat jullie de moeite nemen om een reactie te plaatsen.

ik wens iedereen een goed , gezond en creatief 2013

6 opmerkingen:

  1. Schitterend project, Rian!!
    Bedankt voor je deelname bij eKeF. Fijne jaarwisseling.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend mooie creatie, Rian!
    Bedankt voor het meedoen bij de uitdaging van EKEF.
    En ook een fijne jaarwisseling toegewenst.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooie creatie heb je gemaakt.leuk dat je meedoet.
    gr Anja DT-EKEF

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Enig! Dat wordt een feestelijke avond, zeker weten.

    Fijn dat je meedoet met
    elke Kaart een Feestje!

    Warme groet, Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi gedaan hoor en bedankt voor je deelname aan EKEF en een fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit superleuk zeg!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met elke Kaart een Feestje!!!

    BeantwoordenVerwijderen