dinsdag 19 juni 2018

Herberg den hemel

Hallo allemaal,


Vandaag wil ik jullie een leuk cadeautje laten zien wat ik gemaakt heb.
Mijn baas opent morgen  samen met zijn zus en zwager een tweede  horecapand in het dorp Hilvarenbeek.
Er stond een oud pand op een zeer mooie locatie in het dorp , hun hebben het afgebroken en
zijn helemaal opnieuw gaan bouwen en het resultaat dat mag er echt zijn,  het gebouw is helemaal
tot in de puntjes afgewerkt , een plaatje om te zien.
En de naam blijft het behouden namelijk herberg den hemel.


Vanmiddag mochten wij met de collega's komen lunchen om proef te draaien
en daar hoort natuurlijk een cadeautje bij vond ik.


Ons Lieke is deze week geslaagd als patissier  dus vroeg ik haar om een chocoladelijst te maken
met het logo van den hemel.
Ik kocht er een fles hemel op aarde likeur bij, en zo ging ik aan de slag voor een leuke
cadeauverpakking.
En kijk zo is het geworden :



de fles zakte in de box en de chocolade stond erop.


                                                    etiket van de hemel op aarde likeur



natuurlijk mooi inpakken , en dan op naar de lunch.

zelf vond ik het leuk om te maken , hun leuk om te krijgen
dus jullie misschien wel leuk om te zien.

ga nu weer snel verder met mijn volgende cadeau , maar die laat ik jullie
een andere keer zien.
fijn avond allemaal.



2 opmerkingen:

  1. Je plaatst niet vaak wat Rian...... maar áls je wat plaatst is het ook gelijk een klapper van jewelste! Wat een supergaaf cadeau om te geven én om te krijgen!

    Proficiat met het slagen van je dochter als patisier; haar chocoladelijst is écht geweldig!

    Ben benieuwd naar je volgende creatie :).

    Hele fijne avond.
    lfs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk cadeau, Rian!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen