zondag 22 augustus 2021

dino kaart met verassing

 Hallo allemaal 

dat is lang geleden dat ik iets gepost heb , niet dat ik niets maak hoor .Ik probeer toch regelmatig iets te maken al duurt het allemaal nog steeds wat langer, maar ik zie het nog steeds als therapie en zolang dat nog lukt moet ik er van genieten. van de week moet ik  weer naar het ziekenhuis om te kijken of ze nog iets met mijn hand/vingers kunnen doen maar naar meer dan 4 jaar krijg ik er steeds minder vertrouwen in hoe moeilijk het vaak ook is .Maar als ik dan weer iets gemaakt heb vergeet steeds foto's te maken , en te posten. Maar ik dacht ik zal weer eens iets op mijn blog zetten.

deze kaart heb ik vast voor op voorraad gemaakt, dus wie weet als er 

weer eens een kanjertje is bij kanjerpost die van dino's houd zal hij waarschijnlijk daar wel heen gaan.

dit is de voorkant van de kaart:





en dit is de binnenkant , een leuk kleurboekje met kleurpotloodjes



ik vindt het leuk dat je weer een kijkje kwam nemen
en zal binnenkort weer iets proberen te plaatsen (als ik weer niet vergeet foto's te maken) 
Wens je een fijne dag toe.

groetjessssss




2 opmerkingen:

  1. Ach hoe leuk is dit Rian!!
    Kweet zeker dat diegene die dit kaartje krijgt er superblij van word. En zeker met die grote verrassing in de binnenkant.
    Wat balen dat het niet wil met je hand.
    Kan me voorstellen dat je de moed na al die jaren een beetje verliest. Maar wel fijn dat je toch nog af en toe wat kunt knutselen, ook al duurt het dan misschien wat langer. Maar wel frustrerend allemaal! Sterkte!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rian
    Wat een mooie vrolijke dinokaart Rian. Daar zal vast en zeker iemand blij mee zijn. Wat heftig dat het nog steeds niet goed gaat met je hand. Creatief ben je in ieder geval nog steeds en hopelijk geeft je dit toch wat moed en energie om af en toe iets leuks te maken.
    Heel veel groetjes Maria.

    BeantwoordenVerwijderen