woensdag 25 november 2020

bloemetje voor jou

 Hallo allemaal,


En weer wil ik jullie een kaartje laten zien dat ik speciaal voor kanjerpostheb gemaakt.

Dit keer was het voor een wat oudere mevrouw die heel erg van bloemen houd , en dus dacht ik meteen aan mijn snijmal van karen burniston de flower pot pop up , deze mal vindt ik zo leuk om te maken , het is een hele verassing voor diegene\die de kaart op dat moment open maakt , want ik denk niet dat je het verwacht.


dit is de voorkant:




en als je hem dan open doet komt er een leuke bloempot te voorschijn 






Nu maar hopen dat ik vandaag weer een lach op iemand haar gezicht kan maken.

tot de volgende keer weer
groetjesssssssss


2 opmerkingen:

  1. Hoi Rian

    Wat een prachtige kaart. Deze snijmal is ontzettend mooi. Zal de dame zeker blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww de voorkant is al super Rian!
    En als je 'm dan open maakt is 't helemaal een feestje!
    Wat een gave mal.

    BeantwoordenVerwijderen