vrijdag 11 januari 2019

magic kaartje

Goede morgen Allemaal,


Het is weer even geleden dat ik iets geplaatst heb, maar er kwam totaal niets uit mijn handen, Heb een rot tijd achter de rug waardoor ik totaal geen zin of inspiratie had om ook maar iets te maken.
Maar ik begin de draad weer op te pakken en ook de zin in knutselen komt weer terug.
En dus wil ik dit kaartje met jullie delen.

Zoals jullie weten maak ik graag kaartje voor post voor kanjers ,
zo leuk om bij kinderen een lach op hun gezicht te krijgen
Dit keer voor een jongen die van dieren houd en ja het leek me leuk om weer eens een magic kaart te maken.
Ik zag het filmpje eens voorbij komen op youtube en dus heb ik hem ook gemaakt.
En dit is hij geworden:

 








Nu maar weer hopen dat degene die hem vandaag in de brievenbus krijgt het leuk vindt.
Ik wens jullie allemaal een fijne dag
en tot de volgende post


Groetjessssss











4 opmerkingen:

  1. Hoi Rian,
    ik had je al gemist..... van vervelend dat je een rottijd hebt gehad!
    Ben blij dat je de draad weer hebt kunnen oppakken.... en hoe!
    Wat een supergave kaart! Nou ik weer haast wel zeker dat de kanjer die 'm krijgt superblij met deze schitterende kaart zal zijn!
    Hopelijk zien we vanaf nu weer vaker kaarten verschijnen op je blog :)
    lfs Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi rian, dankje wel voor de mooie kaart voor rick..hij vind hem erg leuk...wilma (moeder)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke magic kaart Rian. Zo te lezen was de ontvanger er blij mee. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen