zaterdag 7 mei 2016

typisch hollands

Goede morgen allemaal,

Van de week ben ik weer eens lekker even voor ontspanning in mijn hobbykamer
gaan zitten.
iets wat ik de laatste tijd eigenlijk veel te weinig doe, maar er wel erg van kan genieten.
Laatst op de beurs zag ik een hele leuk stempel van holland, an aangezien mijn zus met haar gezin
in canada woont twijfelde ik geen moment en heb de stempel mee genomen, met de gedachte
die komt vast wel een keertje van pas.
En nu loopt er bij cards & scrap een challenge typische hollands dus heb ik er een kaartje mee gemaakt.
Dit is hem geworden:

 
Ik Heb de blueprint 27 van My favorite things gebruikt en dus de hollandse stempeltjes.
en natuurlijk rood-wit-blauw papier , en een paar gele klompen erbij hoe hollands kan het zijn.
 
met deze kaart wil ik dus ook mee doen bij card&scrap
bij de challenge typisch hollands.
 
wens jullie allemaal weer een hele fijne dag toe, en aan het weer zal het vandaag zeker niet liggen.
 
 

4 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuke kaart Rian! Hollandser dan dit krijg je het niet! Top!
    Fijn weekeinde en geniet van het mooie weer!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als deze kaart niet Holland uitstraalt, weet ik het niet meer. Leuke stempeltjes en ook grappig zoals je de kleuren rood-wit-blauw in de kaart gebruikt hebt.
    Fijn weekend en groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Rian
    Dit is een echte Hollandse kaart. Leuke spulletjes zitten er op je kaart. Mooi gecombineerd Rian. Geniet van het mooie weer. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen