woensdag 16 maart 2016

proost op je verjaardag

Hallo allemaal,

ja ja zo zie je me heel lang niet op mijn blog en nu al de tweede keer deze week.
Vandaag wordt onze zoon 19 jaar , en daar hoort een kaartje bij.
Hij houd erg van een nette stijl, zou het liefst altijd een stropdas dragen alleen
zie je dat weinig op zijn leeftijd, dus als hij op school praktijk heeft en daar in zijn
kostuum loopt is hij in zijn nopjes.
Dus op zoek naar een paar leuke digi stempels die bij hem paste, en ja hoor bij LC designs
vond ik ze, geprint en gekleurd met mijn copics

kijk dit is de kaart geworden:


De proost op je verjaardag stempel is van het scrapbookatelier en paste er heel leuk vond ik.

wens jullie allemaal een fijne dag 
en tot de volgende keer


3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met de jarige, al 19 !!! Wat gaat de tijd toch snel. Koen wordt vrijdag 20. Je kaartje is wel heel toepasselijk Rian.Leuke digi's, kaartje is mooi geworden.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart weer Rian.... en nog van harte met de verjaardag van je zoon!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen