zaterdag 17 oktober 2015

smile

Hallo Allemaal

Nou zeg dat is lang geleden he, ik schrik er zelf van.
Maar ik ben er nog, al heeft het knutselen de laatste tijd wel op een
heeeeeeeel laag pitje gestaan, maar goed het weer veranderd en daar geniet ik van.
dus heb ik heerlijk in mijn hobbyhok gezeten en ben lekker bezig geweest.
ik had een paar nieuwe stempels en mallen gekocht en daar moest ik even mee aan de slag.
Deze zijn van lawn fawn , en die vond ik zo leuk..........




met deze creatie wil ik ook weer meteen meedoen bij de super challenge van C&S
de opdracht hier is  gebruik  1 stempel op 2 manieren ,
ik denk dat het wel gelukt is 

fijn weekend allemaal


4 opmerkingen:

  1. Hèhè... daar is ze weer *lol*.... en hoe!!!
    Wat een gave uitwerking van de super-opdracht bij C&S Rian!!! Prachtig vrolijke kleuren heb je gebruikt...
    Jij ook een fijn weekeinde...
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke creaties Rian!
    Fijn weekend verder en groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dacht al... waar blijft Rian toch :) Leuk idee, erg mooi wat je gemaakt hebt Rian. Lekker vrolijk en leuk om cadeau te geven.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een supermooie set, en nog heerlijk ook. Mooi gedaan Rian!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen