woensdag 22 april 2015

50 jaar

Goede middag allemaal,


Allereerst wil ik jullie bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart, vindt het altijd leuk om te lezen.

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien dat ik gemaakt heb voor Maria
zij werd gisteren 50 jaar , en ik dacht daar stuur ik een kaartje heen.
Natuurlijk moet er met grotere letters 50 op al is het maar om het nog duidelijker
aan te geven als iemand 50 jaar wordt, of komt het omdat ik daar zelf gelukkig nog wat jaartjes
op moet wachten ???

Dit is het geworden:



De digi stempel die ik gebruikt heb is van Dr digi , (hier hebben ze echt leuke digi stempels)
De vorm van de kaart  en het hartje zijn mallen van magnolia, de letter stempels zijn van whimsy, het cirkel boven de kaart is van joy. En het papier is van LOTV.
dus zoals je ziet vanalles wat gebruikt .
Ben benieuwd weer wat jullie van deze kaart vinden.
Wens jullie alle weer een fijne dag/avond toe.

5 opmerkingen:

  1. Tja, als je bij 50+ dit in gedachten hebt, kan ik me voorstellen dat je blij bent dat je daar nog niet aan toe bent ;) Maar ik spreek uit ervaring: het doet geen pijn hoor, Sarah zien.
    De kaart is schitterend, heel veel leuke details en een geweldige stempel.
    Maria was hier vast heel blij mee.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart heb je voor Maria gemaakt, Rian! Hi, hi wat een grappige digi........
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja Rian je kaart is hartstikke mooi. Staat hier op de vensterbank.
    Dank je wel.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig geworden, Rian, super leuke stempel!
    je weet, als je in de buurt bent, ben je van harte welkom!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Rian.... zo erg is het niet om 50+ te zijn hoor Rian; sterker nog je voelt er niets van hahahaha.
    Zag te laat dat Maria 50 geworden was; had haar een 'neutrale' verjaardagskaart gestuurd; zonde. Je kunt er zo mooi de draak mee steken.... dat zie je wel aan jouw geweldige kaart; toppie!!
    Fijn weekeinde.
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen