maandag 9 februari 2015

Bride and groom

Hallo allemaal,

Vanmiddag wil ik jullie een kaartje dat ik  laatst zomaar gemaakt heb, met een stempel van LOTV
deze heet bride and groom,
Kijk dit is hij geworden:


Eigenlijk zijn de kleuren helemaal anders dan op de foto, want in het echt is het heel donker roze, en hier lijkt het wel rood, toch vindt ik hem zo ook leuk hihi.

De grote mal is een spellbinder , dan nog wat mallen gebruikt van
joy craft, van cheery lynn, van mft, van sizzix en volgens mij heb ik ze dan gehad.
o nee, de strik is nog van magnolia

De bedel van het hart komt van de action en vond ik erg leuk bij de kaart.

Ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden.

Met deze kaart wil ik meedoen bij de challenge van de ribbon girls
daar vragen ze om een bedel en een afdruk van lotv

8 opmerkingen:

  1. heel erg leuk geworden, enig stempeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Rian. Mooie mallen heb je gebruikt en de stempel is schattig. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook zonder Sil worden je kaarten prachtig Rian! Mooie mallen, lief stempeltje dat je prachtig gekleurd hebt en leuke versieringen!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart, Rian. Wat een leuke mallen heb je gebruikt, ik kijk mijn ogen uit :)
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A beatiful card! hank you for joining in with The Ribbon Girl Lovely Lili challenge, best of luck, Mary x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig Rian, ondanks dat de kleur anders over komt. Ik vind het een bjoetie met een pracht van een digi!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi lief kaartje Rian!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Rian.... mooie kleuren en prachtige lay-out!!
    xxAngela

    BeantwoordenVerwijderen