maandag 11 augustus 2014

paarse kaart

Goede morgen allemaal....

Vandaag gaat er bij de CCC weer een nieuwe uitdaging van start, dit is tevens ook de allerlaatste
uitdaging voor de CCC.
Omdat ook hier besloten is om ermee te stoppen.
Ik vindt het wel jammer , maakte graag kaarten voor het blog .......gewoon lekker met je stansmachine in de weer, of met mijn cameo .
Dit wil natuurlijk niet zeggen dat IK ook ga stoppen met kaarten maken , want ik zie het nog altijd als een leuke hobby, en kan er heerlijke ontspanning in vinden.

Maar goed .... we gaan het jullie dan ook helemaal niet moeilijk maken
en de opdracht deze keer is dus ALLES MAG.

Ik heb gekozen om mijn stansmachine te gebruiken,

 
de digi die ik gebuikt heb komt van onze sponsor
zij is namelijk van the paper shelter
Ik heb hem gekleurd met mijn copic's en verder nog wat mallen gebruikt.
Ik weet het is een vrij eenvoudige kaart, maar zo komt de stempel beter tot zijn recht
want zeg nu zelf is het geen schattig meisje????
 
Jullie hebben de tijd tot 31 augustus om mee te doen bij de challenge
en natuurlijk hopen we voor deze laatste keer dat er weer veel mee doen.
Voor de prijs hoef je het niet te laten, want ook deze keer hebben we twee geweldige prijzen
 
the paper shelter geeft digi's weg t.w.v $ 20
 
cards- ect- schop geeft een waardebon van 12,50 €
 
Dus ga lekker aan de knutsel , en doe gezellig met ons mee???
wens ik iedereen nog een fijne dag.

4 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart, Rian. Vind het afdrukje een schatje. Ja indd jammer dat ook CCC gaat stoppen. Wie weet wat er nog allemaal op je pad komt.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rian
    Deze kaart heeft inderdaad niet meer nodig. De stempel is prachtig en mooi ingekleurd. Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een schattige kaart Rian! En ondanks het stoppen van CCC blijven we gewoon lekker kaarten maken.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Rian, supermooi gemaakt en gekleurd. Jammer dat ook dit challengeblog er mee stopt!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen