maandag 12 mei 2014

oeps te laat.......

Goede morgen allemaal,

vandaag begint bij de CCC weer een nieuwe uitdaging, dit keer is hij helemaal niet moeilijk
Gebruik KRAFT op je creatie , dus dat is goed te doen dachten wij.

ik heb deze kaart gemaakt, aangezien mijn Nichtje laatst jarig was (en deze in Canada woont)
was ik te  laat met de kaart, ik dacht er aan toen hij al op de post had moeten zitten.
En tja dan weet je die is nooit meer op tijd.

 
de kaart is gemaakt met een Go kreate mal (deze blijven leuk)
verder nog wat ander mallen gebuikt , en de tekst heb ik gemaakt met de silhouette.
de stempel is een digi van wee stamps. vind hem zo lief.
 
als jullie willen zien wat mijn teammaatjes hebben gemaakt kijk dan HIER.
 
deze keer kan je er een waardebon mee winnen , die je mag besteden bij creabest
dus wie wil dat nu niet.
Wij willen jullie wel vragen om de regels goed te lezen , elke keer moeten wij nog mensen laten weten dat hun creatie niet mee kan doen, en dat vinden wij heel erg.
De uitdaging duurt tot  25 mei.
doen jullie gezellig mee????
 
dan wil ik iedereen nog bedanken die steeds weer een reactie achterlaten  op mijn kaarten
 ik vindt het zo  leuk om te lezen,
Fijne dag allemaal .
 
 

6 opmerkingen:

  1. Beter laat dan nooit; en meteen een goede gelegenheid om deze prachtige stempel te gebruiken. Je hele kaart is weer een plaatje.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pláátje, Rian! Supermooi gekleurd en perfect voor de gelegenheid! ;-)

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk, Rian! En dan de tekssssssttttt..... Leuk!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Errug mooie kaart, en de tekst stempels zijn super leuk.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Rian.
    Prachtige ingekleurde afbeelding en een super leuk tekst.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is tie prachtig Rian.
    Mooie kleurtjes en details!

    BeantwoordenVerwijderen