maandag 3 februari 2014

love

Goede morgen allemaal,
Nog een paar dagen en dan is het alweer Valentijnsdag , dus ook wij als team van de CCC
zijn in love hihi.
Ik heb voor dit kaartje gekozen:
op de voorkant staat (hoe kan het ook anders) de stempel van lotv  deze past hier perfect bij.
De hartjes die ik erbij heb gesneden is een mal van my favorite things. aan de binnenkant heb ik een pop-up gemaakt met mijn silhouettte, en de love stempel is van stampin up.
Eigenlijk is het een heel simpel kaartje maar toch vindt ik hem heel leuk.

Ben jij ook zo in de love stemming doe dan gezellig mee bij de uitdaging.
Je kan meedoen tot 16 feb. maar let wel even op onze regels, het zou jammer zijn als je
creatie verwijderd wordt, omdat je het niet goed gelezen hebt.
Kijk HIER ook even wat mijn teammaatjes hebben gemaakt.
O ja en ik vergeet bijna te zeggen dat je een geweldige prijs kan winnen namelijk een waardebon t.w.v. 12,50 € die je mag besteden bij Jaliska.

Wij zijn benieuwd naar jullie creaties,
wens jullie allemaal een fijne dag.

6 opmerkingen:

  1. Ohw, dit is ook een schattie! Leuke details heb je gebruikt en ook zo veelzijdig :)
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het echt een schatje Rian!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super lieve kaart, leuk hoe je deze beer weer hebt gebruikt. Die stempels van LOTV zijn ook zo mooi hé?! Tof hoe je de binnenkant hebt gedaan.

    Mag ik je nog een tip geven? Je mag van mij de foto's wel iets groter plaatsen.... Ik heb ze nu wel heel groot op mijn blog staan :) Dat is weer een ander uiterste... Weet nog niet goed hoe ik het anders krijg :( Maar ietsje groter bij jou zou je kaart wat beter tot zijn recht brengen, kan je de mooie details net wat beter zien! Het is maar een tip hé!?

    Liefs Lotte

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt voor de Tip heb hem meteen een beetje groter gemaakt.
      groetjes Rian

      Verwijderen
  4. Wat een leuk kaartje Rian!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen