zondag 15 december 2013

kerstkaartje

vanmiddag heerlijk zitten knutselen in mijn hobbykamer, met wat kerstmuziek op de achtergrond, ben ik bezig geweest met mijn paar laatste kerstkaarten.
Van de week kreeg ik van een vriendin een erg mooie kaart,  ik was helemaal weg van het model en daarom dacht ik , ik ga het model gewoon na maken.
de kaart lijkt helemaal niet op de van haar , maar toch ben ik er wel tevreden over, heb ook eens helemaal andere kleuren van mijn copics genomen en dan denk ik, waarom gebruik ik die kleuren niet meer.
Wie weet kennen jullie dat wel.
de stempels zijn van mo manning ook het raam op de achtergrond, de muzieksleutel en de muzieknoten zijn van lala land, en het hekje is van magnolia.
De testlabeltjes zijn van lotv.
Wens jullie alle nog een fijne avond.

ps bij de DSCC is vandaag de nieuwe challenge begonnen met het thema MUZIEK ,Jullie kunnen mee doen met deze challenge tot 30 december 18.00 uur.
Mijn DT collega's hebben ook prachtige creaties gemaakt. Je kunt ze >>hier>> bekijken.

 
Is deze uitdaging de sponsor er zij stellen drie prachtige stempels beschikbaar, van Whimsy.


4 opmerkingen:

  1. Prachtig, Rian! Je kunt best vaker deze kleuren gebruiken. Leuk dat je zo maar zo'n mooie kaart krijgt van een vriendin.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beeldschoon gedaan, helemaal toppie.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende kaart Rian en zo mooi ingekleurd, super !
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hele mooie kaart, en mooi kleurwerk hoor!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen