zondag 10 november 2013

baby girl

hallo allemaal,

Hebben jullie dat ook wel eens , dat je hoofd vol ideeën zit maar er niet veel uit je handen komt???
Nou dat had ik dus met deze kaart.
Ik wilde een geboortekaartje maken voor een meisje.
Maar meer als dit kwam er niet uit mijn handen.
De stempel is van LOTV en ook de twee teksten zijn daar van.
Ik hoop dat de kersverse ouders het kaartje leuk vinden.
Hoop dat mijn volgende post een beter resultaat geeft hihi .
allemaal een fijne zondag gewenst.

4 opmerkingen:

  1. Met dit resultaat is toch niets mis? Vind het een schattig kaartje!
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is toch best wel mooi geworden hoor
    groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prima kaartje toch. De stempel vind ik super schattig.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ja hoor gevonden je LOTV stempel met een mooi kaartje.
    Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen