woensdag 30 oktober 2013

heren portemonnee




Vandaag wordt neef Willem 15 jaar , en daar hoort een leuk cadeautje bij.
Maar ja wat willen ze op die leeftijd "gewoon geld"
Dus kan je kiezen geld in een envelop met een kaart of weer eens iets anders.
en daarom heb ik gewoon een heren portemonnee na gemaakt.
op de buitenkant heb ik zijn naam gezet met letters van  een memorybox stans.
In de binnenkant heb ik wat snoepgeld van de lieve sint in gedaan, vond dit er wel leuk bij passen.
en dan twee labeltjes gemaakt met daarop de tekst voor de jarige.
Vond hem wel leuk geworden , en dacht ik plaat hem nog gauw op mijn blog.
Ben benieuwd wat jullie er weer van vinden.

groetjes en een fijne dag.

4 opmerkingen:

  1. Ik vind hem geweldig!
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Rian
    Een super leuke portemonnee. Geweldig leuk idee met pasjes en nep geld.
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk en mooi gemaakt, Rian. Net echt!
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, Rian. Leuk zoals je het hebt gedaan met de wolkjes op de achtergrond.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen