zondag 2 juni 2013

likje verf

hoi hoi,

he he we hebben weer eens een keer een dagje vol zon, tja en dan krijgt de schilder zijn kriebels
gelukkig heb ik vorig jaar alles geschilderd en ben ik voorlopig even klaar.
deze geweldige stempel is van (hoe kan het anders) LOVT toen ik hem voor het eerst zag was ik
gelijk verkocht, maar dat heb ik met de meeste stempels van hun .
ik kreeg gelijk een idee met de airbrush, en dan nog wat dingen uitsnijden met mijn silhouette en dan is dit  het resultaat.
met deze uitdaging wil ik meteen mee doen met de uitdaging bij de CCC het thema is deze keer
Clean & simple.
ben natuurlijk weer benieuwd naar jullie reactie's .
ook de nieuwe volgers leuk dat jullie een kijkje komen nemen.
allemaal een fijne dag gewenst
groetjesssss

10 opmerkingen:

  1. Wauw, wat weer een super leuke kaart!! Leuk bedacht.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooo Rian, wat een schatje, je hebt weer prachtig gekleurd, de stempeltjes van LOTV zijn ook zo schattig.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart, grappig met die verfblikken erbij!
    Rachel xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart. Leuk zo met de kwasten en verfblikken.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart Rian... leuke kleurtjes!!!

    Fijn dat je meedoet met de CASchallenge bij CCC en veel succes!!!

    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart rian, zeker met die verfblikken
    Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Rian! Geweldige digi en de kleuren... geweldig!
    Bedankt voor je deelname bij CCC. Veel succes!

    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart, Rian!
    En zo leuk gedaan met die verfbanners, mini kwastjes en blikjes! Super gedaan!
    Leuk dat je meedoet bij Creative Cutting Challenges.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen